sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Sanat

Minulla ei ollut sanoja.

Sanoja kuvaamaan sitä myrskyä

joka oli salakavalasti päässyt myllertämään sisälleni

joka huojutti minua tunteissani puolelta toiselle

kävi yhä uudelleen päälle,

sai epäröimään, pelkäämään


Minulla ei ollut sanoja.

Sanoja kuvaamaan sitä yhtäkkistä valtavaa onnea

joka suuren pilven lailla

peitti minut utuiseen verhoonsa

pyyhkäisi muita tunteita tieltään syrjään

sai unohtamaan epäolennaisen,

huolen, kaiken muun


Minulla ei ollut sanoja.


Mutta minä tiesin,

että sanat tulisivat vielä

antaisivat nimen niille tunteille

jotka päälleni olivat vyöryneet

sanoittaisivat minulle

epävarmuuden ja huolen jota olin tuntenut

mutta yhtä aikaa kertoisivat minulle

suurimmasta onnesta, ilosta ja rakkaudesta


Sillä minä pidin sylissäni

pienenpientä keskoslastani

ja tunsin että 

osaksemme on annettu

niin paljon koettavaa yhdessä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti